U quotidianu francese hà accunsenu quasi à l'unanimità chì a manifestazione naziunale di l'estrema destra di Marina Le Pen hè stata u più grande perdente in u scrutiniu regiunale di u weekend.In generale, hè cunsideratu chì questu hè un grande avanzu, ma ùn hà micca avutu un impattu in ogni locu.À u livellu regiunale, u paisaghju puliticu ferma quasi invariatu.
U pupulare ghjurnale pariginu hà dichjaratu chì Le Pen hè statu "abbandonatu da l'elettori".A liberazione di a manca hà vistu "l'assemblea naziunale hè stata rinviata à u tavulinu".
Per u sobru quotidianu Echo, u risultatu di i dui weekend passati hè statu un simplice "fallimentu di Le Pen", ancu s'è u capu di u partitu stessu ùn hè micca candidatu.
Hà sempre speratu di vince in certi lochi, soprattuttu in u desertu industriale di u nordu è a costa mediterranea ultra-cunservatrice.Questu hà da rinfurzà a so pretensione di esse u principale sfidante di Emmanuel Macron in a campagna presidenziale di l'annu prossimu.
Di sicuru, Le Figaro hà dettu, u fallimentu di Le Pen hè una grande storia.Ma Macron s'alluntarà ancu di sti sondaggi senza assai cunfortu.
In vista di a participazione di u votante assai bassa, u ghjornu di a diritta hà analizatu currettamente a so analisi.Tuttavia, malgradu questu, avemu avà una bona cunniscenza di u paisaghju puliticu quandu si preparanu per a campagna presidenziale.
Stu paisaghju hè duminatu da i Republicani di diritta, carattarizati da sucialisti spargugliati, è inevitabbilmente unu o dui eculogi.Ma i sedi di a maiurità presidenziale di estrema destra è di centru-manu di Marina Le Pen ùn si trovanu nudda.
U Centristu Le Monde hà dettu chì a lezziò principale di i dui weekend passati hè chì a manca francese, i sucialisti è i so alleati ùn anu sempre capi.
Stu documentu riassume a situazione, signalendu a rielezzione di celebrità di diritta (Pecres, Bertrand, Waukez) è u fallimentu cumpletu di l'estrema diritta.
Le Monde hà dichjaratu chì a manca hà sappiutu di mantene e cinque regioni chì hà digià u putere, ma questu ùn succederà micca perchè a battaglia trà u parlamentu è u presidente hè da principià.
L'accordu assai clamorizatu chì implica u putere elettorale cumminatu di u partitu di manca è i so alliati di u Partitu Verdi ùn hà micca pussutu cunvince i votanti.
Le Monde hà ancu scrittu annantu à ciò chì chjama "seriu fallimentu" in a distribuzione di l'annunzii elettorali, vale à dì, l'infurmazioni mandate da i partiti pulitichi à l'elettori chì li informanu di i so piani, pruposte è pulitiche.
Ronchin in a regione sittintriunali hà trovu centinaie di buste chì cuntenenu infurmazioni elettorali.Centinaie di persone sò state brusgiate in Haute-Savoie.In u centru di a Loira, l'elettori anu ricivutu u primu giru di a seconda volta di documenti quandu si preparanu à vutà in a seconda volta.
U Ministeru di l'Interior stima chì u 9% di i 44 milioni di buste da esse distribuiti prima di a seconda volta dumenica ùn sò micca stati consegnati.I restanti 5 milioni di votanti ùn anu micca infurmazione chjara nantu à ciò chì hè in ghjocu.
Per citarà u presidente di u Partitu Republicanu Christian Jacobs: "Questu hè un fallimentu inaccettabile di u serviziu elettorale naziunale è aiutarà solu à aumentà a rata di astensione".
Tempu di post: 29-ghjugnu-2021