Ùn ci hè nunda di megliu cà una birra fredda in un ghjocu di baseball, nò ?Che ne dite di beie birra fredda cù una batta di baseball in un ghjocu di baseball?Sarete felici di sapè chì esiste, è i Myrtle Beach Pelicans li vendenu in i so partiti di liga minore sta stagione!
U sabbatu, quandu l'utilizatore di Twitter Bryan Kurp hà publicatu nutizie annantu à questi "pipistrelli di birra" durante un partitu di liga minore in Myrtle Beach (Myrtle Beach), i fan di baseball eranu entusiasti per sapè chì i Pelicans li vendevanu.Bat di birra ".
"Beer Bat" hè esattamente u so nome, perchè hè una tazza di cerveza (probabilmente fatta di plastica), in forma di una batta di baseball di dui piedi.È ... hè grande.
Dumenica, i fan di baseball si sò affollati à i tweets di Kulp, maravigliati di a "batta di birra", ghjilosi di i Pelicans chì a vendenu, è sperendu chì puderanu ancu piglià a merchandise apparentemente preziosa.
Hè a biera.In u vetru, a dimensione è a forma di u bat.Ùn possu micca descriverà quantu vogliu questu.https://t.co/MbwnmOVjrr
I Pelicani di Myrtle Beach facenu un battitu di birra di $ 1 oghje.Qualchissia m'hà dumandatu di cullà in l'aviò per e statistiche.⚾️
Tempu di pubblicazione: 04-04-2021