Cristiano Ronaldo snubs Coca-Cola à a Cuppa d'Europa, facennu caduta i prezzi di l'azzioni

U footballista di fama mundiale hà apertu una buttiglia di Coca-Cola à a cunferenza di stampa, u principale sponsor di a Copa d'Europa.
Lunedì, a superstar di football Cristiano Ronaldo hà assistitu à una cunferenza di stampa per parlà di e chance di a so squadra portoghese in u primu partitu di u Campionatu Europeu (Euro 2020).Ma prima chì qualcunu puderia dumandà una quistione, Ronaldo hà pigliatu i dui buttigli di Coca-Cola posti davanti à ellu è li traslassi fora di u campu di vista di a camera.Allora alzò a buttiglia d'acqua ch'ellu avia purtatu in l'area di u ghjurnalista, è disse a parolla "acqua" in bocca.
U 36-year-old hè cunnisciutu longu per u so impegnu à dieti stretti è un stile di vita ultra-sano - tantu chì unu di i so ex cumpagni di u Manchester United hà scherzatu chì, se Ronaldo vi invita, duvete "diri micca".Pranzu, perchè vi uttene u pollulu è l'acqua, è dopu una longa sessione di furmazione.
In ogni casu, a soda fredda di Ronaldo pò esse un effettu di marca per ellu, ma hà qualchì seria cunsiquenzi per Coca-Cola, unu di i patrocinatori di l'Euro 2020. (Iè, a cumpetizione deve esse realizatu l'annu passatu. Iè, l'urganizatore). hà sceltu di mantene u nome originale).
Sicondu u Guardian, dopu à a cunferenza di stampa di Ronaldo, u prezzu di l'azzioni di a cumpagnia hè cascatu da US $ 56,10 à US $ 55,22 "quasi subitu";In u risultatu, u valore di u mercatu di Coca-Cola hè cascatu da US $ 4 billion, da US $ 242 billion à US $ 238 billion.dollari americani.(À u mumentu di a scrittura, u prezzu di l'azzioni di Coca-Cola era $ 55,06).
Un portavoce di l'Euro 2020 hà dettu à i media chì prima di ogni cunferenza di stampa, i ghjucatori seranu furniti cù Coca-Cola, Coca-Cola zero zuccheru o acqua, aghjustendu chì ognunu "hà u dirittu di sceglie e so preferenze di bevande".(U midfielder francese Paul Pogba hà ancu cacciatu una buttiglia di Heineken da u so postu in a so propria cunferenza di stampa pre-match; cum'è un musulmanu praticante, ùn beie micca.)
Alcune urganisazioni anu elogiatu u muvimentu anti-soda di Ronaldo à un ghjucatore.L'Alleanza Britannica per a Salute di l'Obesità hà dettu in Twitter: "Hè fantasticu di vede un mudellu cum'è Ronaldo ricusà di beie Coca-Cola.Pone un esempiu pusitivu per i ghjovani fanni è dimustra i so tentativi di cummercializazioni cinichi per associà ellu cù bevande zuccherate.Esprime u disprezzu ".L'altri ricordanu chì in 2013, Ronaldo apparsu in un spot TV, chì offre "cunei di furmagliu gratuiti" per pasti KFC incompletamente sani, cù ogni compra di un tumbler Cristiano Ronaldo.
Se Ronaldo avia da principià a carne cù qualsiasi marca di Coca-Cola, pensate chì seria Pepsi.In 2013, pocu prima chì a Svezia affruntà u Portugallu in i play-off di i qualificatori di a Copa del Mundo, Pepsi svedese hà realizatu una strana publicità in quale a pupa Ronaldo Voodoo hè stata sottumessa à diversi abusi di caricatura.Questi annunzii ùn sò micca stati accolti da, uh, quasi tutti in Portugallu, è PepsiCo hà scusatu è annullatu l'avvenimentu per "[mette] u sportu o u spiritu cumpetitivu affettatu negativamente".(Questu ùn hà micca disturbatu à Ronaldo: hà realizatu una tripletta in a vittoria di u Portugallu 3-2.)
U caosu di Coca-Cola hà avutu un impattu più grande nantu à a Cumpagnia Coca-Cola ch'ellu hà in Cristiano.Hà marcatu dui gol in a prima volta di a vittoria di u Portugallu annantu à l'Ungheria è diventa u megliu marcatore in a storia di u Campionatu Europeu.S'ellu hè sempre brindisi à i so numerosi successi - è hè prubabile di fà cusì - pudemu guessà chì ùn ci hè nunda in quella tazza.


Tempu di post: 22-ghjugnu-2021