Grazie à questu pirate intelligente, Starbucks torna in modu sicuru i so tazzi riutilizzabili

Starbucks ripiglià una volta di più tazzi riutilizzabili individuali invece di emette tazzi di carta dispunibile per ogni ordine - sta funzione hè stata annullata dopu à u scoppiu di a pandemia di COVID-19.
Per rispettà i novi standard di salute, Starbucks hà sviluppatu un sistema chì elimina ogni puntu di toccu cumuni trà i clienti è i baristi.Quandu i clienti portanu tazzi reutilizabili, seranu dumandati à mette in tazzi di ceramica.U barista mette a tazza in a tazza mentre face a bevanda.Quandu hè prontu, u cliente piglia a bevanda da a tazza di ceramica à a fine di u bancu, è poi mette a tapa nantu à a bevanda da ellu stessu.
"Accetta solu tazze pulite", dice u situ web di Starbucks, è i baristi "ùn puderanu micca pulizziari tazzi per i clienti".
Inoltre, i tazzi personali riutilizzabili ponu attualmente esse accettati solu in i magazzini Starbucks in persona, è micca in qualsiasi ristoranti drive-thru.
Per quelli chì anu bisognu di un pocu di motivazione extra per imballà e so tazze in a matina: i clienti chì portanu e so tazze riutilizzabili riceveranu un scontu di 10 centesimi nantu à i so ordini di bevande.
I clienti chì sceglienu di cena in i ristoranti Starbucks puderanu aduprà ceramica "For Here Ware" di novu.
Starbucks hà permessu à i clienti di portà e so tazze dapoi l'anni 1980, ma hà cessatu stu serviziu per via di prublemi di salute COVID-19.Per riduce i rifiuti, a catena di caffè "hà realizatu assai prucessi è hà aduttatu stu novu prucessu" in modu sicuru.
Cailey Rizzo hè un scrittore per Travel + Leisure è attualmente vive in Brooklyn.Pudete truvà ella in Twitter, Instagram o caileyrizzo.com.


Tempu di post: 16-ghjugnu-2021