E migliori scelte di teiera per a cucina in 2021

U bollitore hà una funzione simplice: acqua bollente.Tuttavia, e migliori opzioni di teapot ponu fà u travagliu rapidamente è in modu efficiente, è avè funzioni supplementari chì sò precisi, sicuri è convenienti.Ancu s'ellu pudete bolliri l'acqua in una pignatta nantu à a stufa o ancu in un microondas, u bollitore pò simplificà u compitu è ​​- se utilizate un mudellu elettricu - rende più efficienza energetica.

Trà fà una tazza di tè, cacao, cafè, farina d'avena o zuppa istantanea, u bollitore hè un dispositivu convenientu in a cucina.Leghjite per sapè di più nantu à a scelta di teapots è perchè sti mudelli sò cunsiderati u megliu.
Quandu compra una teiera, i fatturi chjave è e funzioni da tene in mente includenu caratteristiche cum'è stile, disignu, materiale, trattamentu di a superficia è a sicurità.
A dimensione di una caldera hè generalmente misurata in litri o quarti britannichi, chì hè quasi una unità di misura equivalente.A capacità di un bollitore standard hè di solitu trà 1 è 2 litri o quarti.Un bollitore più chjucu hè ancu furnitu, chì hè cunvenutu per e persone chì anu spaziu limitatu di cucina o solu bisognu di unu o dui vetri d'acqua fogera à u mumentu.
I bollitori sò generalmente una di duie forme: bollitore è cupola.U caldu di pot hè altu è strettu è di solitu hà una capacità più grande, mentre chì a cupola hè larga è corta, cù una estetica classica.
I teapots più cumuni sò vetru, acciaio inox o plastica, chì anu una estetica diversa.
Cercate un bollitore cù un manicu chì ùn hè micca solu frescu à u toccu, ma ancu faciule d'afferrarà quandu si versa.Certi mudelli anu manichi ergonomichi anti-slip, chì sò particularmente còmode di mantene.
Le bec de la bouilloire est conçu de telle sorte qu'il ne s'égoutte ni ne déborde lorsqu'il est versé.Certi mudelli sò furnuti cù una bocca di collu longu chì pò versà u caffè lentamente è precisamente, soprattuttu quandu si preparanu è versà u caffè.Parechji mudelli anu ugelli cù filtri integrati per assicurà chì i dipositi minerali in l'acqua ùn entrenu micca in a bevanda.
A stufa è u bollitore elettricu anu caratteristiche di sicurezza per prutege e vostre mani da caduta o bolle:
Per certi cumpratori, una teiera d'alta qualità cù funzioni basi hè a prima scelta.Sè vo circate un bollitore più avanzatu, pudete aduprà e seguenti funzioni supplementari:
Avà chì sapete più nantu à u bollitore, hè ora di cumincià à cumprà.Cù fattori chjave è cunsiderazioni in mente, queste scelte top riflettenu alcuni di i migliori mudelli di teiera dispunibili.
U bollitore elettricu Cuisinart CPK-17 PerfecTemp pò esse adattatu per l'amatori di tè è amatori di caffè chì volenu riscalda l'acqua à una temperatura precisa.Fornisce diverse preset per bollire l'acqua o stabilisce a temperatura à 160, 175, 185, 190 o 200 gradi Fahrenheit.Ogni paràmetru hè marcatu cù u tipu di bevanda più adattatu.U bollitore Cuisinart hà una capacità di putenza di 1500 watts è pò bollire l'acqua rapidamente cù un tempu di ebollizione di 4 minuti.Pò ancu mantene l'acqua à una temperatura specifica per una meza ora.
Sè u cisterna d'acqua ùn hà micca abbastanza acqua, a prutezzione di ebollizione-asciuttu vi spegne u bollitore Cuisinart.U bollitore hè fattu d'acciaio inossidabile cù una finestra di vista clara, cumprese un filtru di scala lavabile, un manicu antiscivolo cool-touch è una corda di 36 pollici.
Stu bollitore elettricu simplice è di prezzu ragiunate di AmazonBasics hè fattu di acciaio inox è hà una capacità di 1 litru, chì pò bolle rapidamente l'acqua.Havi una capacità di putenza di 1.500 watts è una finestra d'osservazione cù marcati di voluminu per vede quantu acqua hè in questu.
A prutezzione di brucia secca hè una funzione di sicurezza rassicurante chì si chjude automaticamente quandu ùn ci hè micca acqua.U bollitore ùn cuntene BPA è include un filtru amovibile è lavabile.
Le Creuset, cunnisciuta per i so utensili di cucina smaltati, hè intrutu in u mercatu di i bollitori cù stili classici.Questu hè un dispositivu di stufa chì pò esse usatu per qualsiasi fonte di calore, cumpresa l'induzione.A bolla di 1,7 quarti hè fatta d'acciaio smaltatu, è u fondu hè azzaru di carbone, chì pò esse riscaldatu rapidamente è efficaci.Quandu l'acqua bolle, u bollitore sonarà un fischiu per ricurdà à l'utilizatori.
Stu bollitore Le Creuset hà un manicu ergonomicu resistente à u calore è un pomu cool-touch.Hè dispunibule in una varietà di sfumature brillanti è neutri per cumplementarii a decorazione di a cucina.
Stu bollitore elettricu di Mueller pò cuntene sin'à 1,8 litri d'acqua è hè fattu di vetru borosilicatu.Stu materiale durable hè pensatu per prevene a rottura per i cambiamenti bruschi di temperatura.A luce LED interna indica chì l'acqua si riscalda mentre furnisce un effettu visuale pulito.
Quandu l'acqua bolle, u dispusitivu Mueller si chjude automaticamente in 30 seconde.A funzione di sicurezza di ebollizione-secca assicura chì u bollitore ùn pò esse riscaldatu senza acqua in l'internu.Hà un manicu resistente à u calore, antiscivolo per una presa faciule.
Quelli chì piace à preparare è serve tè in u stessu cuntainer ponu piace sta versatile combinazione di bollitore-teiera Hiware.Havi un tè in maglia chì pò bolliri l'acqua è fà tè in u stessu cuntinuu.Fattu di vetru borosilicatu, pò esse usatu in modu sicuru in stufe di gas o elettriche.
A teiera in vetru Hiware da 1000 ml include un manicu ergonomicu è un beccu pensatu per evità di gocce.Hè sicuru per i forni, microonde è lavastoviglie.
Mr Coffee Claredale Whistling Tea Kettle hè una scelta ideale per e famiglie cù assai bevitori caldi ma spaziu di almacenamentu limitatu in cucina.Ancu s'ellu hà una grande capacità di 2,2 quarti (o pocu più di 2 litri), a so dimensione hè assai compacta.Stu mudellu di stufa hè adattatu per ogni tipu di stufa è fischiu, chì vi permette di sapè quandu l'acqua hè bollita.
A teiera Claredale Whistling di Mr Coffee hà un finitu in acciaio inox spazzolatu è una forma classica di cupola.U so grande manicu frescu furnisce una presa sicura.A tappa di u beccu flip-up hà ancu un trigger cool per assicurà a sicurezza è a facilità d'utilizazione.
Per più infurmazione nantu à e teapots, leghjite per truvà risposte à alcune di e dumande più cumuni.
Prima, decide se vulete una stufa o un bollitore elettricu.Cunsiderate s'ellu preferite un mudellu di vetru o d'acciaio inox (u più populari), chì capacità hè megliu per voi, è s'è vo circate un culore specificu o bellezza.Sè vo site interessatu in funziunalità avanzata, fate attente à mudelli cù cuntrollu di temperatura, filtri integrati, preservazione di u calore è indicatori di livellu d'acqua.
I teapots fatti di vetru sò più benefizii per a salute perchè limitanu u risicu di liberà qualsiasi metalli o altre tossine in l'acqua quandu bolle.
Se l'acqua hè lasciata in u so tank, u caldu di metallu pò facilmente rust.Pruvate di coccia solu a quantità necessaria à u mumentu è sviutata l'acqua restante per evità l'oxidazione.
Hè megliu micca di lascià l'acqua in u caldu per più di uni pochi d'ora per evità l'accumulazione di scala, chì hè un depositu duru è calcareu cumpostu principalmente di carbonate di calcium, chì hè difficiule di sguassà.
Divulgazione: BobVila.com participa à u prugramma di l'Associati di Amazon Services LLC, un prugramma di publicità affiliata cuncepitu per furnisce l'editori un modu per guadagnà tariffi liendu à Amazon.com è siti affilati.


Tempu di post: 18-ghjugnu-2021