Aduprà stu tè assai bacca putenza fiore à fioritura |Manghjendu è Bere

Qualchidunu di noi pò avè scontru alcuni trucchi di festa trà l'amatori di tè: ciò chì pare esse una lampadina secca, è i so petali si sviluppanu di colpu quandu si sò chjappi cù acqua bollente, voilà, voilà!Un sanu "fiore" fiurisce davanti à i nostri ochji.
Quessi sò chjamati tè in fiore (o kāihuā chá in mandarin).Hè ancu chjamatu "tè in fiore" perchè u so rendiment si ferma.Questi mazzi sò in realtà fiori secchi impannillati in una strata di foglie di tè secche.
U tè profumatu hè veramente una vista chì vale a pena vede: da i boccioli di fiori secchi à i petali magicamente dispiegati.Hè una putenza di fiore in fiore!
Presuntamente da a Pruvincia di Yunnan, Cina, a popularità di u tè di fioritura s'hè diffusa in l'Occidenti cum'è a contrapartita asiatica di u tè classicu francese profumatu.
Se sceglite lavanda, camomilla o rosa in una casa di tè in Parigi, u menu di una casa di tè tradiziunale cinese puderia offre osmanthus, jasmine o chrysanthemum.
E queste ùn sò micca l'unica cultura di tè profumata in u mondu.Più vicinu à a casa, i paesi di l'Asia sud-est, cum'è a Malasia è a Tailanda, anu e so tradizioni di tè profumati, chì sò infusi cù fiori di hibiscus, roselle è piselli blu.
Chì ci hè più adattatu per u tè profumatu chè qualchì bacca dolce?I bacchi sò culuriti, ricchi di antioxidanti è altri nutrienti, è ponu esse facilmente aghjuntu à u nostru tè profumatu in a forma di un sciroppu di frutta in casa.
Infatti, l'unicu cosa megliu cà u tè di fiori o tè di frutta hè u tè di fiori di frutta!Allora chjamemu u nostru tè di polline di bacca.
Per impediscenu di tastà troppu grassu, alcune spezie secche cum'è cannella, chiodi di garofano è anisi stella ponu aumentà a prufundità di e nostre bevande sani.Duvete avè difficultà à truvà una birra più curativa è calmante, nò ?
Aduprate qualsiasi bacca di a vostra scelta - fragole o lamponi, more o blueberries.Aghju utilizatu bacchi invece d'altri frutti quì, perchè currispondenu à u gustu è l'aroma di u tè profumatu, ma ancu perchè questi picculi frutti si rompenu più veloce quandu facenu sciroppi.
Dittu chistu, sè vo aduprate frutti freschi, pò esse utile per tagliate e bachi prima di aghjunghje à a pignatta.Questu li aiuterà à descompone più veloce.I congelati ponu esse usatu sanu senza scongelu;basta à scaccià in a pignatta.
Per fà u tè profumatu, pudete in realtà aduprà una teiera cum'è una tea in acciaio inox per simplificà a pulizia.A cuntrariu di e foglie di tè sciolte, ci hè menu polvera di tè è sparghje.
In ogni casu, nunda hè più apprupriatu chì l'usu di una tetera di vetru trasparente o ancu un grande calice di vetru.In questu modu, pudete vede i petali individuali di u fiore (se aduprate fiori secchi solti, cum'è rosebuds, crisantemi o fiori di piselli blu) o a meraviglia di "fioritura" (se utilizate tè di fioritura).
A pratica abituale hè di aghjunghje un pocu di zuccaru o meli à u tè profumatu per avè un gustu dolce.Ùn ci hè micca bisognu quì perchè aghjunghjemu u sciroppu di bacca.
Quandu "preparate" u vostru tè finale di polline di bacca, pudete aghjustà a forza di u tè aghjunghjendu più o menu sciroppu di bacca.Tuttu dipende di u vostru gustu.
O simpricimenti aghjunghje un pocu sciroppu à tempu per gode di diverse cuncentrazioni di tè.Una tazza hè quasi trasparente, solu u culore di una goccia o duie di sciroppu.Una altra pussibilità hè scura cum'è melassa è gustu quasi dolce.
Ingredienti: Sciroppo extra di frutti di bosco 400 g di frutti di bosco a vostra scelta;freschi, surgelati o una mistura di 150 g di zuccheru seccu ½ bastone di cannella 2 spicchi di garofano secchi 1 anice stellata 60 ml d'acqua
Aghjunghjite tutti l'ingredienti di sciroppu di bacca à a pignatta.Purtate à fogghiu nantu à u focu medium-high.Quandu ghjunghje à ebollizione, riduce u calore.Simmer per circa 8-10 minuti, finu à chì i bacchi sò morbidi è a pectina naturali hè liberata in u liquidu.
Quandu u sciroppu s'hè addensatu è a maiò parte di i bacchi si sò rotti, pudete apagà u calore.Eliminate a cannella, i chiodi di garofano è l'anice stella da u sciroppu.
Pone a pignatta per rinfriscà, poi trasfiriu in un cuntainer sterilizatu.Dopu à rinfriscà, copre cù una tapa sigillata è guardate in a frigorifera finu à 5 ghjorni.
Pudete tene un pocu di stu sciroppu di bacca per l'usu immediata in tè profumatu.Sè avete preparatu in anticipu, pigliate da a frigorifera almenu 10 minuti prima di l'usu per impedisce chì a temperatura di u tè caldu scende troppu.
Per preparà u tè profumatu, aghjunghje fiori secchi (o sacchetti di tè in fiore, se s'utilice) à una tetera di vetru o una grande tazza / calice.Purtate l'acqua à fogghiu.Pour l'acqua fogera nantu à i fiori secchi è fate per 2-3 minuti.
À questu puntu, pudete filtrà u tè in una altra tazza o lasciate i fiori reidratati in u tè per un effettu visuale più grande.
Per piacè nutate chì i boccioli di fiori cuntinueghjanu à imbulisce in u tè, perchè più longu sò posti in u tè, u più amaru u tè hà u gustu.(In ogni casu, questu serà equilibratu da a dulcezza di u sciroppu di bacca).
Aghjunghjite a quantità necessaria di sciroppu di bacca à u vostru tè, una cucchiara per volta.Agite bè cù una cucchiara per dissolve completamente u sciroppu.Tastate è aghjustate cusì, aghjunghjendu più sciroppu se ne necessariu.Manghjate subitu mentre hè calda.


Tempu di posta: 03-03-2021